Admission Office

International degree seeking students

• How can I apply for a first or second level degree course of the University of Siena?

International students wishing to enrol on a first or second cycle degree programme taught in Italian or English at the University of Siena must submit their documents for the assessment of entry qualifications. For further information please visit the webpage dedicated to prospective and enrolled international students.

Come posso valutare i miei requisiti per l'accesso alle lauree di primo e secondo livello?

Gli studenti internazionali interessati a un corso di laurea triennale o magistrale in lingua italiana e/o inglese devono richiedere la valutazione dei requisiti di accesso. Per maggiori informazioni è possibile visitare la pagina web dedicata agli studenti internazionali iscritti e/o intenzionati a iscriversi a a un ciclo di studi dell’Università di Siena o a un corso singolo (per uno o due semestri).