Customer satisfaction comunità studentesca

Venerdì, 10 Giugno, 2022 - 12:30
per avere informazioni sulla percezione della qualità dei servizi erogati
Rilevazione soddisfazione comunità studentesca

L’Università di Siena ha aderito a un progetto nazionale di rilevazione dell'opinione della comunità studentesca sui servizi amministrativi e di supporto.

La rilevazione avverrà tramite la compilazione di un questionario anonimo fino al 10 luglio: in una e-mail di invito ricevuta dagli studenti il link utile per compilare il questionario.

La rilevazione consentirà di avere informazioni dettagliate sulla percezione della qualità dei servizi erogati e di pensare, anche in base alle risposte, a nuove soluzioni e modifiche ai servizi esistenti.

►Per informazioni:

english version

The University of Siena adheres to a national project to collect the opinion of the student community on administrative and support services.

The survey will be conducted through an anonymous questionnaire until July 10 th. 2022.

The students have just received an email with a useful link to fill out the questionnaire.

The survey will allow us to have detailed information on your perception of the quality of the services provided and to imagine, also based on your responses, new solutions and changes to existing services.

For more information, please contact the Evaluation and Support Office at the email: